ملت ايران، روز جمعه بصيرت و موقع شناسي خود را به نمايش مي گذارد/ آموزش و پرورش از صفات ارزشمند شهدا براي نسل جوان الگو سازي كند

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (چهارشنبه) در ديدار هزاران نفر از معلمان سراسر كشور، ضمن تبيين جايگاه رفيع و نقش بي بديل معلم، در پايه ريزي جامعه اي سرآمد و مبتني بر فضيلت هاي انساني و علم و دانش، لزوم برنامه ريزي دقيق براي اجراي سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش را يادآور شدند و با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي تأكيد كردند.....

http://baghiyatallah.loxblog.com



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ATSHAN

حدیث عشق تو دیوانه کرده عالم را

به خون نشانده دل دودمان عالم را

غم تو موهبت کبریاست در دل من

نمیدهم به سرور بهشت این غم را

غبار ماتم تو آبرو به من بخشید

به عالمی ندهم این غبار ماتم را

به نیم قطره ی اشک محبتت ندهم

اگر دهند به دستم تمام عالم را

به یمن گریه برای تو روز محشر هم

خموش میکنم از اشک خود جهنم را

اگر بناست دمی بی تو بگذرد عمرم

هزار بار بمیرم نبینم آن دم را

منبع: arbab-hoseian.blogfa.com


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ATSHAN

مداحی سبک شور از سعید مقدم

.:برای دانلود به ادامه مطلب بروید:.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ATSHAN

نخستین ستاره ای بودی که در عرش به خورشید نبوت رسیدی؛ ستاره ای نیلی به رنگ جراحت آسمان و زخم زمان. ای ام ابیها! ای مهربان ترین مادر، حبیبه ی حق و شفیعه ی حشر! پدر و مادرم فدای پینه ی دست هایت باد. تو محور آسیای ایثاری و اولین علت خلقت. ای مادر رسالت و همتای ولایت! به روزهایی می اندیشیم که پس از واقعه ی عظیم غدیر، همراه با حسنین به خانه های اهل مدینه می رفتی و با بیان وحیانی خویش حجت الهی را بر غافلان، تمام می کردی و بدین سان از آغاز، حمایت از ولایت، سرلوحه ی خصایل آسمانی ات بود.
غبار غم از سیمای زیبای علی می زدودی و بر زخم های فزون از...

http://baghiyatallah.loxblog.com



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:فاطمیه, توسط ATSHAN

 به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ "آیت‏الله العظمی مکارم شیرازی" در مسجد مقدس جمکران به انتقاد از پخش برخی فیلم‌های مستند در کشور پرداختند و گفتند: سی‌دی‌هایی را توزیع کرده‌اند که در واقع به اعتقادات مردم لطمه وارد می‌کند.

ایشان با نفی هرگونه تعیینی سال ظهور با انتقاد از برخی شایعات در این خصوص گفتند: اینها از حضور نسل جوان در مسجد مقدس هراس دارند اخیرا بعضی‌ها حرکات مشکوکی هم انجام داده‌اند که اعتقادات و عبادت‌های مردم را به مسایل سیاسی سوق می‌دهند.

این مرجع تقلید افزودند: صدمه‌هایی که اینها می‌خواهند وارد بکنند صدمه به اصل تشیع است، که از خیالات واهی آنان سرچشمه می‌گیرد،  و به زعم خود می‌خواهند، عقائد مردم را متزلزل کنند.

 حضرت آیت الله مکارم‌شیرازی  با اشاره به خیزش اسلامی مردم مسلمان منطقه گفتند: در جهان اسلام، حوادث بزرگی رخ داده است، علی‌الخصوص در کشورهای مصر، تونس، بحرین، لیبی و یمن، مردم این کشورها چشم به دعای مسلمانان دوخته‌اند، حاکم، تونس و مصر رفتند، حاکمان بحرین، لیبی و یمن هم باید بروند چون مشروعیت خود را در بین مردم از دست داده‌اند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نوروز و آثار معنوی آن یادآور شدند: اگر ما بخواهیم که به «احسن‌الحال» که در دعای تحویل سال وارد شده است برسیم حتما باید به حضور قلب در دعاها و عبادت‌های خودمان بیشتر توجه بکنیم و خودمان را در محضر خداوند متعال ببینیم، تا اینکه خدای متعال از ما بنده‌ها راضی باشد.

آیت‏الله مکارم شیرازی خاطرنشان کردند: باید هوای نفس و شیطان درون خودمان را نابود بکنیم و این به دست نمی‌آید مگر با بندگی کردن خدای متعال و توجه به باری‌تعالی.

ایشان افزودند: داخل شدن در زمره بندگان خدا، تسلیم محض خدا بودن، معنای واقعی «یا ایتها‌النفس المطمئنه» است و رسیدن به احسن‌الحال هم با دعا و مقدمات بیرونی شروع می‌شود که باید مقدمات آنرا در خودمان فراهم بکنیم.


نوشته شده در تاريخ 10 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط

مطلبی که امروز برای شما گذاشتم تاریخچه، نشانه های دقیق دجال در احادیث و دجال در احادیث می باشد.

http://baghiyatallah.loxblog.com/



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 19 فروردين 1390برچسب:, توسط ATSHAN

دجال – كفر و ايمان و ايمان آوردن چيست ؟ آيا پيامبران كه مجموعه پيامهاي الهي را به صورت يك دين براي مردم عرضه كردند يك تصوير جسمي بود كه به ديدن آن بگويند ما اين سيب را ديديم و گفتيم آري اين سيب است و به سيب بودن آن ايمان آورديم نه آنها كلمه خدا را آوردند كه گفتند به كلمه خدا ايمان آوريد و براي ايمان به كلمه ديگر احتياجي به ديدن جسمي نيست بلكه بايد مجموعه مفاهيم و اصول را سنجيد و به حق بودن آن ايمان آورد .

پس ميبينيم ايمان مزبوط به شخص است كه نور خدا را فرا راه خود قرار دهد يا غير آن . نور يعني چيزي كه ما با آن ميبينيم در محيط مادي .

 ولي نور خدا آن نيست كه با چشم ميبينيم . اين نور خودش يك پديده مادي است . نور خدا آن است كه....

http://baghiyatallah.loxblog.com/



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 18 فروردين 1390برچسب:, توسط ATSHAN

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد